15 юни 2017 г.

Козле



Срещнах аз едно козле.
Така красиво!!... С вирнато носле.
Гледам рови кротко във тревата,
палаво върти рогцата,
но страхува се и чака…
Казвам си: за туй козле
ще се грижа нивга да не му е зле.
Ще му помагам да е смело,
да припка вред с децата в село.
Да е щастливо то така,
както птичка в пролетна дъга.
Нежно галя му главата,
с радост сресвам му брадата.
Нося ечемик, сено тревисто,
да расте то силно, здраво, чисто.
И козлето уж разбира,
радостно до мен се свира.
Кошницата ми намира,
а вместо да хрупка даровете,
оръфа най-красивото ми цвете!!!
Плаках с часове сама…
Как да съживя цвета?!
Любовта ми да се върне,
с Радостта да ме обгърне!!
Девойки нежни и добри момчета,
вредом във света суетен
ще срещате так‘виз козлета
Обичайте със чистота,
но и пазете своите цветя.
Бисерите съхранете,
на взаимен, сроден само ги дарете!

© Пепа Рашева
     12 юни 2017


 Внимание! Този стих е обект на авторско право. Публикуването или разпространението му, изцяло или отчасти, се разрешава САМО с посочване на автора И АКТИВЕН ЛИНК към оригинала. Публикуването му с комерсиална цел  без изричното съгласие на автора е ЗАБРАНЕНО!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че споделяте с нас Вашето мнение :-)